piątek, 9 marca 2012

Wiec moj najwiekszy problem tutaj??To, ze moje rownolatki juz dawno sa po slubie i maja po sto malych indianskich dzieci, czyli dla nich umyslowo jestem jakas 16 - latka:)
Troszke o Santiago de Chiquitos:
-podobno jest 2 h drogi od granicy z Brazylia
-jest tu jednostka wojskowa, czyli wszedzie pelno zolnierzy, ale to jeszcze nic... oni maja orkiestre deta, coby rowniez umilala mi poranki. Np. o godzinie 7 rano mozna uslyszec temat z `ojca chrzestnego`na orkiestre deta... cudowne:)
- mieszkam kolo 2 szkol... o 7.15 w jednej z nich najmlodsze dzieci ucza sie alfabetu. Polega to na tym, ze wykrzykuja po kolei kazda z liter: aaaaaaaaaa.beeeeeeeee.ceeeeeeeeeeeee.eeeeeeeeefeeeeeeeeeeeeee... i tak przez cale 45 minut:)
-i ciekawostka, nie opalam sie... jestem najbielsza ze wszystkich- dzisiaj jakas dziewczynka powiedziala na mnie gringo!!!
-nie ma tu poczty!!!!
NO i siedzialam sobie spokojnie w parku i rozwiazywalam krzyzowki, dopoki nie przyszly do mnie krowy!!!
I sledzi mnie kon
!!!Wyobrazcie sobie isc w nocy, a za Wami kon?? Dziwne raczej...:)
Ivar i Irene
Malzenstwo z Norwegii okolo lat 50- ciu i przyjechali tu na 3 miesiace. Ivar uczy perkusji, a Irene instrumentow detych, czyli wszystkich... Niesamowity jest widok 9-letnich dzieci grajacych np. na puzonie, czy waltorni:)
No i te maluchy, moj ulubieniec Andersen nieogar... siedzi sobie ze skrzypcami, podbrodek ma gdzies w okolicy klatki piersiowej, a skrzypce trzyma reka , palcami powkladanymi miedzy kolki:) no i nie ogarnia.. za to rozwija sie moja skala glosu, bo jak maluchy graja dospiewuje do a2 ze spokojem.
A co z chorem??? Zwariuje przez nich.... to sa dopiero nieogary!!!
I to, ze gdy sie umawiasz na godzine np. 17.00 oni zaczynaja przychodzic o 17 .20!!!!
A orkiestra fenomenalna!!!!!!!!!!!! Doskonali sa i tak szybko lapia wszystko, ze pozazdroscic:)
Buzaki tesknie jak jasna twarz moja
:*


2 komentarze:

  1. dawaj foty Asia:)
    będziesz na festiwalu w kwietniu/ maju?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sykula! Myślę, że dobrze się bawisz i pracujesz. Przygoda genialna, także korzystaj jak tylko możesz z przywilejów emigracji :) no i wrzuć jakies foty! a ze skypa korzystasz?

    OdpowiedzUsuń